Nyfödd blogg

Grattis och välkommen till världen, du lilla nya blogg.
Välkommen till bloggosfären och myriader av läsare och tittare.
Det är Bertil Goldberg som skriver sitt första inlägg på denna sida.
Musikalen FETT har funnits till något år längre än denna blogg.
Först som en idé, sen som ett långsamt framväxande manus med sånger som kommit till.
Allteftersom har manuset vuxit ut, inspelningar gett låtarna liv och workshops med skapande människor låtit möjligheterna till en uppsättning skymta fram.
Och nu står vi här - med regissören Björn Holmgren i spetsen - och har bestämt oss för att ha premiär till hösten 2009 på Kajskjulet i Halmstad.
Den här bloggen kommer väl att innehålla sånt som kanske inte platsar på musikalens hemsida
www.musikalenfett.se
men som ändå kan vara giltigt och relevant i sammanhanget.
Mest ser jag dock fram mot kommentarer, reaktioner och livstecken från Dej, Du som skulle råka läsa den här spalten.
Precis just nu i skrivande stund står det 0-0 mellan Hammarby och Halmstad BK.
Och jag kan inte låta bli att tänka att det som är bra för Halmstad är bra för musikalen FETT.
Hur det kan hänga ihop har jag dock ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: Peter Reindl

Hej Bertil, välkommen till bloggvärlden. Bloggen är härmed inlagd på hemsidan och som nästa steg ser jag bara att du blir en facebookanvändare oxå.

Visst krymper världen med dagens teknik, scary eller hur...

2009-05-24 @ 11:50:34
URL: http://www.samjoproduktion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0